Metode de livrare
Curierat rapid – livrare în țară 24h/48h
Coletul se va trimite la adresa pe care o menționezi în comandă și îți va fi înmânat ție personal. Este important să te asiguri că ai completat corect datele de livrare și numărul de telefon de contact. În acest fel curierul te poate contacta în ziua livrării pentru a-ți înmâna produsul. In cazul in care curierul nu gaseste adresa mentionata de tine, te va contacta pentru detalii suplimentare. De asemenea vei primi SMS in ziua livrarii din partea curierului pe numărul de telefon specificat în comandă.
Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil (în general în aceeași zi)de la confirmarea comenzii, dacă produsul se află în stocul nostru. Excepție perioadele aglomerate (ex. Black Friday, Crăciun, Paște) când timpul de procesare poate ajunge la 3 zile. Necesită o perioadă mai lungă de procesare comenzile pentru încălțămintea și îmbrăcămintea pe comandă sau care necesită personalizare. Timp orientativ de procesare pentru diferite categorii de produse:
- pantofi de dans in stoc – 1-3 zile lucratoare
- Imbracaminte si accesorii in stoc – 1-3 zile lucrătoare
- pantofi de dans pe comanda – 30-50 zile (in functie de volumul de comenzi si disponibilitatea materialului selectat)
**In perioada sarbatorilor aceste intervale de timp pot fi mai mari.
Vei fi înștiințat telefonic sau prin email, despre intervalele de timp aproximative, înainte de confirmarea comenzii.
Toate comenzile sunt onorate în ordinea intrării în sistem, în limita stocului disponibil. Deși verificăm și actualizăm zilnic stocurile produselor, este posibilă comandarea unui produs ce nu se mai află în stoc. În acest caz, vei fi contactat telefonic și dacă dorești produsul vom transmite mai departe echipei de producție pentru a fi realizat. În situații speciale (vacanțe, sărbători legale, perioade de vârf etc.) pot apărea întârzieri în prelucrarea și livrarea comenzilor. În weekenduri și pe perioada sărbătorilor legale nu preluăm comenzi.
Pentru produsele achiziționate pe site-ul nostru ai următoarele variante de plată:
Plata numerar/ramburs – vei plăti contravaloarea comenzii curierului în momentul în care ajunge la tine
Plata online cu cardul bancar – vei achita produsul la finalul comenzii, cu cardul, in conditii de maxima siguranta si securitate.
Daca ai nelamuriri sau intampini probleme la plasarea comenzii contacteaza-ne prin email la hello@mimidance.ro sau telefonic la 0753-394-948. In scurt timp colegii nostri vor interveni in solutionarea situatiei.
**Clientii ce plaseaza comenzi cu plata ramburs in mod repetat, le confirma, si apoi refuza ridicarea coletului, sau nu mai raspund la telefon firmei de curierat, urmatoarele comenzi le vor fi onorate doar cu plata in avans, prin OP sau plata cu cardul la checkout. Ne respectam clientii si dorim sa ii vedem mereu multumiti si fericiti. Insa acest lucru poate fi posibil doar cu respect si incredere de ambele parti.
TOATE COMENZILE NECESITĂ CONFIRMARE TELEFONICĂ ÎNAINTE DE A FI EXPEDIATE. NE REZERVĂM DREPTUL DE A NU TRIMITE COMENZI CLIENȚILOR CARE NU POT FI CONTACTAȚI SAU CARE AU INTRODUS UN NUMAR DE TELEFON INVALID.